تفاوت کاشت ایمپلنت دندان یک روزه و ایمپلنت سنتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 37
:: بازدید ماه : 99
:: بازدید سال : 911
:: بازدید کلی : 3984

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

تفاوت کاشت ایمپلنت دندان یک روزه و ایمپلنت سنتی
شنبه 2 شهريور 1398 ساعت 13:29 | بازدید : 104 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

خطر و مزایا کاشت ایمپلنت دندان یک روزه

کاشت های دندانی یک روزه کمی با کاشت های سنتی دندان تفاوت دارد. کاشت دندان سنتی مراحل بحرانی کمی دارد و بطور معمول 6 تا 18 ماه طول می کشد از جمله : کاشت ایمپلنت دندان یک روزه آسانتر از روشهای سنتی است و بیمار به سرعت تسکین می یابد.

به جای جراحی پیچیده، دندانپزشکان ایمپلنت ها را فقط با بی حسی موضعی و داروهای خفیف مانند ایبوپروفن انجام می دهند و بیمار درد فوق العاده ای و تحریکات دیگر ندارد. کاشت سنتی دارای چنین مشکلاتی است. بنابراین روز به روز محبوبیت این نوع کاشت دندان افزایش می یابد.

مزایا کاشت ایمپلنت دندان یک روزه

کاشت ایمپلنت یک روزه به فرد کمک می کند تا سریعتر به زندگی عادی برگردد و سریعترین راه برای بازیابی کامل نگاه پس از از دست دادن دندان های اصلی است. بنابراین مزایای آن توسط هیچ کس قابل انکار نیست. اگر کسی که دندان خود را از دست داده است به روش سنتی ترمیم کاشت دندان انجام دهد، باید چند ماه صبر کند تا ظاهر قبلی خود را بازگرداند. با این وجود، در روش کاشت دندان یک روزه، فرد می تواند طی چند ساعت آن را دریافت کند و نه تنها به بازیابی شکل مناسب صورت کمک می کند بلکه به جلوگیری از خجالت در یک مهمانی یا اجتماع کمک می کند.

بازگشت سریع اعتماد به نفس

وقتی فرد دندانهای خود را از دست می دهد، به طور خودکار احساس خجالت می کند و این فرد را از نظر روانی به عقب سوق می دهد. بنابراین برای جلوگیری از این وضعیت، در همان روز کاشت دندان موثرترین روش برای بازگشت گذشته طلایی است.

خطرات کاشت ایمپلنت دندان یک روزه

با وجود داشتن مزایای زیاد کاشت دندان یک روزه، احتمال بروز خطرات کمی نیز وجود دارد. خطر عمده آن احتمال شکست ایمپلنت دندان وجود دارد.کاشت ایمپلنت دندان یک روزه زمان کمتری برای تکمیل کل مراحل کاشت دندان می گذارد. در کاشت سنتی بعد از جایگذاری ایمپلنت دندان، دندانپزشک 2 تا 7 ماه منتظر می ماند تا پیچ کاملاً با استخوان فک ادغام شود و استخوان در اطراف ریشه رشد می کند. این روش کاشت پیوند محکم بین استخوان و ریشه ایجاد می کند.

خطر شکست کاشت ایمپلنت دندان یک روزه

ایمپلنت دندان به صورت یک روزه جایگذاری می شود، بنابراین پیوند بین استخوان و پیچ به هیچ وجه نمی تواند انجام شود. کل فرآیند خطر شکست دارد. همچنین در همان روز کاشت، استخوان ها به شکلی نیستند که دندان بر روی آن قرار بگیرد، بنابراین در آینده با بهبودی استخوان ها، ممکن است کاشت ها از بین بروند. شکل چهره ممکن است تغییر کند و برای برگرداندن شکل اصلی باید دوباره عمل شود.

انتخاب روش درمان مناسب هر فرد

بنابراین، هنگامی که فرد تصمیم به کاشت ایمپلنت می گیرد، باید قبل از انتخاب این فرآیند با دقت استدلال کند. و با دندانپزشک مربوطه مشورت کند تا روشی مناسب را انتخاب کند. اگر حتی بعد از گذشت چند روز از عمل جراحی در اطراف دندانهای کاشته شده احساس درد داشته باشید و یا روکش شما سست شود، باید هر چه سریعتر به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 

 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت , ایمپلنت یک روزه دندان , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان پروآرچ , ایمپلنت دندان تهران , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , ایمپلنت دندان سوئیسی , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: